Hungary
HU EN

E-marketing és innovációs audit

A HEPA  Enterprise Europe Network új szakmai szolgáltatás-csomagja:

-I. Külpiaci online marketing audit és szakértői tanácsadás az adott vállalkozás webshopja vonatkozásában

-II. Innovációs állapot és kapacitás felmérés (audit és tanácsadás)

 

I.                 Bővebb információ az export tevékenységhez kapcsolódó külpiaci online marketing audit és szakértői tanácsadásról:

  •    cégenként 3 órás személyes konzultáció (előzetes egyeztetés és az audit eredményének ismertetése, javaslatok megbeszélése)
  •    a szakértői tanácsadást és auditot egy neves hazai marketing-tanácsadó cég végzi
  •    A tanácsadás és audit céljai és elemei:
    •   külpiaci marketingstratégia fejlesztése: a marketingaktivitást meghatározó vállalati küldetés, vízió és üzleti célok áttekintése (meglévő elképzelésekről egyeztetés, javaslatok megtétele);
    •   márkaidentitás erősítése az export szempontjából: értékek, pozícionálás, logó és arculat, szlogen (javaslatok megtétele a szektornak és a megcélzott külpiacoknak megfelelően);
    •   külpiaci online marketing eszköztár fejlesztése: a vállalkozás termékeinek webshopon keresztüli értékesítését támogató eszközök összesítése, a hiányzó elemek azonosítása, ajánlások megtétele (Google eredmények, közösségimédia-jelenlét, hirdetések, promóciók);
    •   honlap/webshop átvilágítása: a jelenlegi weblap/webshop alkalmas-e a külpiacra lépésre, javasolt változtatások, lehetőségek, célországra vonatkozó ajánlások;
    •   az elkészült elemezésekről és javaslatokról írásos anyag készítése és személyes konzultáció keretében erről egyeztetés a cég képviselőjével (online vagy személyes formában).

 

II.Innovációs állapot és kapacitás felmérés: Az Enterprise Europe Network amellett, hogy tevékenységeivel támogatja a vállalkozások külpiaci kapcsolatépítését, kiemelt figyelmet fordít az innovációs kapacitásuk felmérésére.

Felmérések azt mutatják, hogy az innovációs tevékenység komoly részét adhatja a cég árbevételének. Az innováció típusától és újdonságától függően pedig akár hosszú távú stabil növekedést is generálhat a cég számára. A gyorsan alakuló üzleti környezetben a kreativitás és az innováció a siker előfeltétele, és lehet, hogy a túlélésnek is a záloga.

Az Innovációs állapotfelmérést két módszer alapján végezhetjük el:

  • Innovation Health Check – mely az Enterprise Ireland versenyképességi osztálya által kifejlesztett módszer. A vállalkozást hat szempont alapján vizsgáljuk: vállalati kultúra, üzletmenet, üzleti stratégia és struktúra, a vállalat képességei és erőforrásai, és a meglevő innovációs folyamatok szintje. Pénzügyi adatokat nem vizsgál.
  • IMP³rove – European Innovation Management Academy (német model). Dimenziók: Innovációs stratégia, Innovációs szervezet és kultúra, Innovációs életciklus folyamatok, A megvalósulást segítő feltételek, Innovációs eredmények. Pénzügyi adatokat is figyelembe vesz.

 

A szolgáltatás igénybevételének feltételei:
Észak- és/vagy Közép-magyarországi telephely
Már működő weblap és/vagy webshop

Preferált szektorok:
-élelmiszeripar
-egészségipar
-kreatív szektor

Bővebb felvilágosítás és jelentkezés: Czagány Melinda, +36 (20) 239-5860, czagany.melinda@hepa.hu

Üzleti ajánlataink

Hírek

Megjelent a Horizon Europe EIC Accelerator hazai ...
A „Horizont Európa Accelerator rásegítő pályázat” című pályázati ...
Az Európai Innovációs Tanács (EIC) pályázati ...
Megjelentek az EIC Accelerator program első pályázati felhívásai. ...
Uniós termékbiztonsági díj
Még május 17-ig pályázhatnak a vállalkozások az uniós ...
Még több hír ▹