Hungary
HU EN

Nemzetközi márkaépítés a divatiparban

Nemzetközi márkaépítés a divatiparban az Enterprise Europe Network segítségével

A Faludi G márkát Faludi Gabriella ékszer és üvegművész hozta létre 2011-ben. A debreceni vállalkozó egyedi ékszerkollekcióit rendkívüli színekkel és formákkal ötvözött  innovatív technikákkal hozza létre. Hogy kollekcióit a nemzetközi közönség számára is bemutathassa, Faludi Gabriella az Enterprise Europe Network hálózat debreceni irodájához fordult, ahol segítséget kapott lehetséges külföldi partnerek és megjelenési lehetőségek felkutatásához, szervezéséhez. A cégre szabott tanácsadás eredményeként alkotásai felkeltették a legfontosabb divatcégek, tervezők és kiskereskedők figyelmét is. Faludy G sikertörténete nemzetközi elismerést is hozott, 2018-ban megnyerte az Enterprise Europe Network „Ready to Grow” pályázatát, mely újabb lendületet adhat a márkának.

 

 

 

Üzleti ajánlataink

Hírek

HIPA Tőkeakadémia interaktív képzés
Szíves figyelmébe ajánljuk a Nemzeti Befektetési Ügynökség HIPA ...
Cybersecurity 360 kiberbiztonsági kurzus
Az EIT Digital a Berkeley Egyetemmel közösen kiberbiztonsági ...
Startup Campus V4 Global Tour - Los Angeles
Nemzetközi piacra lépési lehetőség magyar startupok részére! ...
Még több hír ▹