Hungary
HU EN

Nemzetközi márkaépítés a divatiparban

Nemzetközi márkaépítés a divatiparban az Enterprise Europe Network segítségével

A Faludi G márkát Faludi Gabriella ékszer és üvegművész hozta létre 2011-ben. A debreceni vállalkozó egyedi ékszerkollekcióit rendkívüli színekkel és formákkal ötvözött  innovatív technikákkal hozza létre. Hogy kollekcióit a nemzetközi közönség számára is bemutathassa, Faludi Gabriella az Enterprise Europe Network hálózat debreceni irodájához fordult, ahol segítséget kapott lehetséges külföldi partnerek és megjelenési lehetőségek felkutatásához, szervezéséhez. A cégre szabott tanácsadás eredményeként alkotásai felkeltették a legfontosabb divatcégek, tervezők és kiskereskedők figyelmét is. Faludy G sikertörténete nemzetközi elismerést is hozott, 2018-ban megnyerte az Enterprise Europe Network „Ready to Grow” pályázatát, mely újabb lendületet adhat a márkának.

 

 

 

Üzleti ajánlataink

Hírek

START2ACT Energiatakarékossági kihívás
A START2ACT Energiatakarékossági kihívás utolsó köre 2019. ...
EIT Digital Innovation Day 2018, az európai ...
Az európai innovációs aréna legnagyobb játékosait összefogó uniós ...
HIPA Tőkeakadémia interaktív képzés
Szíves figyelmébe ajánljuk a Nemzeti Befektetési Ügynökség HIPA ...
Még több hír ▹